O
Olinda
skall inte de vara anställda av Jordburksverket, eller kan en "vanlig privat veterinär" också vara distriktsveterinär?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alexandra_W skrev:Enda jag kan komma på är att det är problem med att få fram jourvet och det då lagts ut privat? Hmm..var är Peter_Lundin när man behöver honom som bäst
Sen, om man tittar här så 'vårt' område har en DV (som är helt värdelös på häst men det är en annan femma), angränsade område har en DV. De delar på jouren. Iaf, 'vår' DV är på något höger 'underställd' andra områdets DV, hon är hans 'chef'. Ingena ning hur det är egentligen men vet att vår DV vägrade komma ut, jag ringde andra DV och sa att nu får hon fan komma ut. Hon ringde vår DV och sa att nu jävlar pallrade han sig ut till Alexandra annars.. Vår DV kommer och muttrar surt över att jag ringt hans chef så han fick bassning och fick åka ut.
Men får DV är under jordbruksverkets vingar likförbaskat (jag vet det säkert eftersom jag gnällt på honom massaggr, det har halva kommunen gjort utan resultat iofs)