Distrasionshjälp skulle uppskattas

MidnightSoul

Trådstartare
Så flickvännen är bortrest över helgen, vilket är väldigt udda eftersom att jag är van vid att hon jämt sover här. Så nu behöver jag lite distrasionshjälp för at få tiden att gå. Lägg på att jag dessutom har varit sjuk så jag orkar inte studsa runt allt för mycket.

Sv: Distrasionshjälp skulle uppskattas

Gå in på öppet arkiv på svt och kolla gamla tv program och ha nostalgi kväll! :D Det finns hur mycket som helst!

Är det tillräckligt med distrasion då tro? Jag har problem att hantera kniv i dagens läge, så det är ganska illa här idag.

Om det är så illa så verkar det vettigaste att ringa någon istället!

Nu är det lugnare, hon fick tag på en laddare så då kunde vi prata en stund iaf. Hade frågat några kompisar men dom var upptagna på annat håll tyvärr. Blir jobbigt när man e van vid att hon alltid sover här :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 531
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
833
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 146
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar