distansträns - kan inte välja...:)

Sv: distansträns - kan inte välja...:)

Var och kollade på tränsen idag på Fornaboda och blev om möjligt ännu mer sugen på att råna en bank :D Jag tänkte i alla fall att jag skulle plocka hem sidepulltränset från running bear just för att kunna välja hacket första slingan och sen sidepull nästa så man slipper dragkamp. Hästen är en mörkfux och jag tänkte ta blue 319 eller turkosblå. Nackdelen är att det kanske är svårt att hitta nåt att matcha den turkosa med så därför överväger jag blue 319 ändå, bara inte färgen försvinner i henne.

Jag vet att jag sett de där varianterna med tränsbett som man kan ta bort o så blir det ett fungerande side-pull istället någonstans... men nu hittar jag det inte?? Vet du vart jag hittar sådant eller märket på ngt?

Jag hittade det själv..:)

Jag vet att jag sett de där varianterna med tränsbett som man kan ta bort o så blir det ett fungerande side-pull istället någonstans... men nu hittar jag det inte?? Vet du vart jag hittar sådant eller märket på ngt?

allas våran Mia :angel: det jag tänker på är från Running Bear

sorry..såg just att du hittat det ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
685
Senast: MML
·
Kropp & Själ Visst finns här en del menskoppsanvändare? Har ni några värdefulla tips för en "nybörjare"? Jag undrar främst kring hur man väljer...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 998
Senast: Bufera
·
Mat Jag har under många, många år haft problem med magen och prövat den ena dieten efter den andra. Nu verkar det som att det äntligen är...
2
Svar
35
· Visningar
2 048
Senast: Keb71
·
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
706
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka