Distansritt i (norr) Västerbotten

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Minsky

Hej. Är det nån som vet om det är/har varit några distanstävlingar i Norrbotten, Västerbotten, Jämtland eller härikring i sommar? Jag vill gärna komma i kontakt med distansintresserade människor här uppe. Själv bor jag i Västerbotten. Nån som har planer på att ordna några ritter och vill ha funktionärer?

Sv: Distansritt i (norr) Västerbotten

Om du går in på www.distansryttaren.se och därefter klickar på "grenledare" så hittar du telefonnumret till Västerbottens grenledare. Ring henne så kan hon säkert berätta mer om vad för aktiviteter de har där!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 183
Hundavel & Ras Hej är 16 men fyller 17 tänker skaffa mig en valp när jag blir 18 men vill hitta ett bra kennel nu. Bor i Norrbotten och går på ett...
Svar
6
· Visningar
965
Senast: Vovve
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 506
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2