Distansgalan 2006?

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Cleese
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 231

Cleese

Trådstartare
Någonstans hörde jag när distansgalan skulle vara 2006 (Växjö var det väl?), men nu hittar jag inte datumen igen. Någon som vet?

Sv: Distansgalan 2006?

:banana: Distans Galan kommer att vara Växjö 2006 11-12 Mars.Info kommer innom kort! :banana:

Sv: Distansgalan 2006?

Tack - tänkte få med datumen i en distansartikel i nästa SAM. (Svenska Arabhästmagasinet) man får ju pusha för distansen varhelst man kommer åt! Mer distansritt åt folket! :devil:
Om det är någon som har högupplösta (tryckbara) bilder av SM, YRSM, EM, för-VM, för-VM YR eller NBM får ni gärna maila dem till mig NU, så kanske vi kan få med det också i tidningen. (Den har redan haft dead line egentligen - det är jag som är sen med mitt material, så skynda skynda!!!) mailadress: monika@rampljus.com
Stort tack för hjälpen! :bow:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 781
Senast: Kakis
·
Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 335
Senast: Tualma
·
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
192
Senast: Angel
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 462
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?