Distansgalan 2006?

Cleese

Trådstartare
Någonstans hörde jag när distansgalan skulle vara 2006 (Växjö var det väl?), men nu hittar jag inte datumen igen. Någon som vet?

Sv: Distansgalan 2006?

:banana: Distans Galan kommer att vara Växjö 2006 11-12 Mars.Info kommer innom kort! :banana:

Sv: Distansgalan 2006?

Tack - tänkte få med datumen i en distansartikel i nästa SAM. (Svenska Arabhästmagasinet) man får ju pusha för distansen varhelst man kommer åt! Mer distansritt åt folket! :devil:
Om det är någon som har högupplösta (tryckbara) bilder av SM, YRSM, EM, för-VM, för-VM YR eller NBM får ni gärna maila dem till mig NU, så kanske vi kan få med det också i tidningen. (Den har redan haft dead line egentligen - det är jag som är sen med mitt material, så skynda skynda!!!) mailadress: monika@rampljus.com
Stort tack för hjälpen! :bow:

Liknande trådar

Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 042
Senast: Tualma
·
Tjatter på StarFM. Är det någon som brukar lyssna på detta? Jag var sjuk förra veckan och lyssnade då på radio andra tider än jag brukar och...
Svar
0
· Visningar
631
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
3 029
Senast: manda
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 258
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur