Distans på NZ

rachan

Trådstartare
Jag ska åka på semester till Nya Zeeland över jul och nyår. :D
Har försökt söka om de har någon tävling under den perioden. Det vore kul att kolla hur de gör där.
Någon som kan hjälpa mig var jag ska söka?
Jag har bara hittat en hästutställning och det är ju halv kul.;)

Sv: Distans på NZ

Här är en länk till NZ endurance newsletter: http://www.nzequestrian.org.nz/Resource.aspx?ID=3505

På sidan 27-31 finns tävlingsterminen, där du bl.a. kan se att North Island Championships hålls 3-5 januari i Taumarunui.

Lite OT: Utställningen, är det möjligen NIABIHHS i Hamilton? Där dömde jag i januari 2008! :D Helt fascinerande med alla välputsade hästar och damer i HATT!

Åhhh - hälsa Nya Zeeland!! Underbart land o många hästar att titta på...:) Bodde där ett tag o trivdes utmärkt! Har tyvärr inte koll på tävlingsschemat men ville bara skriva o säga att jag är såååååååå avundsjuk!!

Lite OT: Utställningen, är det möjligen NIABIHHS i Hamilton? Där dömde jag i januari 2008! :D Helt fascinerande med alla välputsade hästar och damer i HATT!

Jo det var det. Såg på någon bild att de var snygga värre. Så fanns det ingen distans kunde det väl vara värt ett besök bara för att kolla hattar.
( det var alltså inte bara för att rida haflinger du var där..:D )

Tack för länken ska kolla in den.

Jaha, varför kan inte du åka till Sälen som vanligt folk? :mad:

;)

För jag har blivit singel och ska nu uppfylla mina drömmar :rofl:

( fast jag får nog leva på nudlar nästa år eftersom pengarna jag sparat i 10 år för att åka dit, nu bara är borta ialafall är de inte lika många som jag sparat. Jävla bankkris :mad: )

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 015
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 615
Senast: Rugge
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
898
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 456
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar