distans?nät

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare raven_82
  • Startdatum Startdatum
R

raven_82

tror att det heter så. ett helt nät som går från öronen och ner över nosen. nån som vet vart man kan få tag på ett sådant??

Sv: distans?nät

Stänkhuva kan man väl kalla det?
Du menar sådant dom har i lopp?
Jo de finns väl i vilken hästaffär som helst. De e väl typ bara en vanlig flughuva. Sen finns de dom med "ögon" oxå!

Sv: distans?nät

jag har redan en sån och den hjälper inte måste ha en som täcker hela huvudet, från öronen och ner över nosen. dom har ingen sån här hemma på travshopen, dom har beställt men verkar vara svår att få tag på då dom inte fått hem nån och det var snart 4 veckor sedan dom beställde.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Övr. Djur Jag har hittat ett akvarium som skulle passa utmärkt på vår ena köksbänk. Måtten är 180x20x20 så det är lågt och långsmalt och skulle...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Sassy
·
Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
494
Tjatter Min ena katt blev plötsligt akut sjuk, vi tror på salmonella och inväntar provresultat. Vi har fågelbord ute och jag antar att...
Svar
13
· Visningar
910
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka