Direct Connect

D

dressyrryttare

Hade DC på datorn. Sen formaterade vi om den och flyttade DC från C: till D: .

Nu har jag öppnat den igen efter formateringen eller vad det var vi gjorde. Har fått igång den. Jag har kunnat koppla upp mig till en hub och ställt tillbaka allt som det var innan (tror jag?).

Men att söka är omöjligt. Det spelar ingen roll vad jag än skriver i sök-fältet. Inget händer. Även vanliga ord som love och hey, så häner det inget.

Ngn som kan vet vad problemet kan vara?
 
Sv: Direct Connect

Har du kollat att din ip-adressen är rätt?
Annars kan du testa i passive mode och se om det fungerar...
 
Sv: Direct Connect

Var kollar man om IP-adressen är rätt?
 
Sv: Direct Connect

Ditt ip spelar ingen roll där, du har ju kommit in på hubben redan. Testa sätt i passive mode så kommer det nog funka (du använder säkert en brandvägg efter ominstallationen).
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·
IT & mobiler Jag lyckades fippla till förut så att en av mina appar blev raderad från hemskärmen och nu vet jag inte hur jag ska få tillbaka den...
Svar
1
· Visningar
496
Senast: Zpunk
·
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med...
2
Svar
30
· Visningar
3 440
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 308
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp