Diplomerad westerntränare?

Sv: Diplomerad westerntränare?

I teorin så kan det säkert vara bra med något diplom eller intyg. Speciellt för de som är nybörjare inom westernridning och söker en tränare. Problemet är dock flera är jag rädd. Vilka ska tvingas att visa upp sig för att få diplomet? Alla? Tror inte att ex.v Pet...Lju....med flera skulle vara intresserad av detta. Kunderna känner till dessa personer. Vad händer om dessa ställer sig utanför och inte har ett diplom, skulle kunderna minska? Skulle inte tro det.

Vem skulle utfärda detta diplom? Vilken person skulle ha mandatet att utfärda dessa diplom och på vilket sätt skulle en tränare bevisa sig förtjänt av detta diplom?

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 600
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 486
Senast: Mabuse
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
2 913
Senast: Lycan
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?