Diplomerad westerntränare?

Sv: Diplomerad westerntränare?

I teorin så kan det säkert vara bra med något diplom eller intyg. Speciellt för de som är nybörjare inom westernridning och söker en tränare. Problemet är dock flera är jag rädd. Vilka ska tvingas att visa upp sig för att få diplomet? Alla? Tror inte att ex.v Pet...Lju....med flera skulle vara intresserad av detta. Kunderna känner till dessa personer. Vad händer om dessa ställer sig utanför och inte har ett diplom, skulle kunderna minska? Skulle inte tro det.

Vem skulle utfärda detta diplom? Vilken person skulle ha mandatet att utfärda dessa diplom och på vilket sätt skulle en tränare bevisa sig förtjänt av detta diplom?

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
401
Senast: Ramona
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 198
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 353
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 792
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka