Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cezzan var stavningen! Här var de tydligen oeniga om bandage men frågade på buke istället för att prata om detHaha och in kommer foten-i-munnen-niphredil och outar henne. Sorry!
Ah, då var det en annan bukefalist än jag trodde kanske? Ska läsa!Cezzan var stavningen! Här var de tydligen oeniga om bandage men frågade på buke istället för att prata om det
http://www.bukefalos.com/threads/stallbandage.474990/
Nejdå, det är nog samma ...Ah, då var det en annan bukefalist än jag trodde kanske? Ska läsa!
Det ringer ingen klocka. Vad brukade hon skriva om?Ja.
En lam typ. Jävla autocorrect...
Skyller på att min förkylning har gjort min hjärna fullkomligt icke-fungerande.Nejdå, det är nog samma ...
Foten i munnen II
Nja, det var mig själv jag menade. Ifall det där om att du nog tänkt på nån annan var ett snyggt försök att ställa till rättaSkyller på att min förkylning har gjort min hjärna fullkomligt icke-fungerande.
Det ringer ingen klocka. Vad brukade hon skriva om?
Aha! Jaha, nej, jag är bara förkyld och förvirrad. Uppenbarligen .Nja, det var mig själv jag menade. Ifall det där om att du nog tänkt på nån annan var ett snyggt försök att ställa till rätta
Aha ... Ja. Men klockan bara suckade till lite grand, jag minns verkligen inte vem det var.Massor av genus och äktenskap, samt hur mycket hon avskydde barn
De finns inte kvar! Det är jättesynd.Jag tycker det borde vara lag på att man måste länka trådar man pratar om här, ni gamlingar är på tok för dryga med alla era roliga minnen.
Aha ... Ja. Men klockan bara suckade till lite grand, jag minns verkligen inte vem det var.
Ja! Fotografiska minnet. Bra tänkt.Jag får ropa på @Inte_Ung
Men du som kommer ihåg allt (en bläckfisk glömmer aldrig) vad hette blondinen? Hon som var gift med nån lammtyp och hade en gräslig mor. Hon pluggade! Hängde här samtidigt som Kat
Jaha, var det hon? Ja det är klart. Henne minns jag jätteväl.Kimzor (Kimz0r)/Slice?
Definitivt!Kimzor (Kimz0r)/Slice?
Jaaaaa!Kimzor (Kimz0r)/Slice?
Jaaaaa!