@ScandiÅh, måste lägga till tråden om den lilla skogsmusen på listan över minnesvärda trådar också Minns ej vem som startade den dock..
Total sötchock, jag som inte ens gillar gnagare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@ScandiÅh, måste lägga till tråden om den lilla skogsmusen på listan över minnesvärda trådar också Minns ej vem som startade den dock..
Total sötchock, jag som inte ens gillar gnagare.
Ååååh! Jag ÄLSKADE den! Hon har värsta fina fiskarna också, @Gabbi kan nog hjälpa till med namnet
Det ringer ingen klocka. Var det någon på buke som hade en skogsmus och också hade fina fiskar alltså?
Jodå jag minns 2 trådar som blev riktiga långkörare. Ja om vi räknar bort SD då .Har någon tråd på Buke berört dig extra? Kanske rentav livsavgörande? Det kanske var tråden som fick dig att bryta upp, starta om, eller skratta så du trillade av stolen. Eller gjorde dig så rent utan förb..
Berätta om din bästa Buketråd.
För egen del.
Hade sökt läkarvård för smärtsamma blåsor i munnen, AT-läkaren gick bet på vad det var, lärde mig genom Buke att jag har Afte. Smärtsamt med lätt att åtgärda. Tack Buke för det.
Tråden "Annonsera mera" under Gnägg, återkommer jag ständigt till, många garv har det blivit.
"Särskilt omnämnande: (trumvirvel) ...."Den blå micron"
(Vet knappt om jag läst originaltråden, den kanske egentligen inte finns utan är ett påhitt av Bukemaffian
Nej nej, Bra vän är kåt. Förstör inte den fina trådrubriken nu.Allvarligt, ni får inte hålla på så här. Nu lockade jag in i "kåt vän är bra vän" - tråden och läst hela och skrattat mig fördärvad mitt i natten!!!
Bra kåt är vän?Nej nej, Bra vän är kåt. Förstör inte den fina trådrubriken nu.
Vi kan inte börja om den tråden nu, snälla!Bra kåt är vän?
Kanske en liten dikt bara, för @niphredil s skull?Vi kan inte börja om den tråden nu, snälla!
Är kåt vän bra?Bra kåt är vän?
Eller är en bra vän kåt?Är kåt vän bra?
Så många frågor, så få svar!Eller är en bra vän kåt?
Vårmamma-tråden 2011(?) Tror de slog rekord i antal trådar och skaffade sedan ett eget forum där jag tror de skriver fortfarande.