Din bästa Buketråd?

Har någon tråd på Buke berört dig extra? Kanske rentav livsavgörande? Det kanske var tråden som fick dig att bryta upp, starta om, eller skratta så du trillade av stolen. Eller gjorde dig så rent utan förb..

Berätta om din bästa Buketråd.

För egen del.
Hade sökt läkarvård för smärtsamma blåsor i munnen, AT-läkaren gick bet på vad det var, lärde mig genom Buke att jag har Afte. Smärtsamt med lätt att åtgärda. Tack Buke för det.:)

Tråden "Annonsera mera" under Gnägg, återkommer jag ständigt till, många garv har det blivit.

"Särskilt omnämnande: (trumvirvel) ...."Den blå micron"
(Vet knappt om jag läst originaltråden, den kanske egentligen inte finns utan är ett påhitt av Bukemaffian :devil:
Jodå jag minns 2 trådar som blev riktiga långkörare. Ja om vi räknar bort SD då :D.

Det hände på den gamla goda tiden. Jag kommer inte ihåg vilken av dom som kom först men det spelar mindre roll. Den ena var den sk PE debatten. Innegänget mot oss andra. Den var så het så om jag inte minndes helt fel så fick man inte skriva PE för Gunnar :rofl:

Den andra handlade om otrohet på en campingplats. Två familjer på en camping någonstans i sommar Sverige där mannen o kvinnan från resp familj hade en affär i smyg. Barnen och repektive förälder (den andra hälften sas) i de bägge familjerna anade inget. En spänning som engagerade hela buke maffian :rofl:

Konstigt att ingen minns tråden där en tjej beskrev sin flört med en bonde. Den engagerade buke stort att följa hur det gick. Minns inte nicket, men hon försvann då någon kom på vem hon var IRL.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka