Din bästa Buketråd?

Konstigt att ingen minns tråden där en tjej beskrev sin flört med en bonde. Den engagerade buke stort att följa hur det gick. Minns inte nicket, men hon försvann då någon kom på vem hon var IRL.
Just det, hon som var hovslagare? Kommer inte ihåg nicket nu, men det var nog där peppdansen introducerades, med dansande bananer och hoppande äpplen.

Jag tyckte att min version var minst lika bra. Fel. Men bra. Herregud, jag var trött. :)

En liten haiku, någon?!

Ego som jag är minns jag tråden om Bukeromanen mest. :o Sen var det en tråd där någon som först slängde ur sig en massa rasistiska åsikter plötsligt insåg att hon hade fel efter fantastisk argumentation från många. Det är första och enda gången jag upplevt att det är någon mening med att diskutera. Egentligen. Att någon faktiskt lyssnade. Tyckte att det var så härligt.

Konstigt att ingen minns tråden där en tjej beskrev sin flört med en bonde. Den engagerade buke stort att följa hur det gick. Minns inte nicket, men hon försvann då någon kom på vem hon var IRL.
Jodå, den var uppe tidigare i tråden. Fast jag ville vara finkänslig och nämnde aldrig nicket. :angel:

En liten haiku, någon?!

Ego som jag är minns jag tråden om Bukeromanen mest. :o Sen var det en tråd där någon som först slängde ur sig en massa rasistiska åsikter plötsligt insåg att hon hade fel efter fantastisk argumentation från många. Det är första och enda gången jag upplevt att det är någon mening med att diskutera. Egentligen. Att någon faktiskt lyssnade. Tyckte att det var så härligt.
Jag kommer också ihåg henne. Hon gjorde det snyggt. Sedan ritade väl @Elftor en ny avatar åt henne? Eller nåt.

Många år sedan jag hängde här men jisses vilka minnen jag får efter att ha läst igenom era inlägg :)
Många av de ni nämnt följer jag fortfarande fast irl :love:
Många öden och mycket att minnas!

För mig så är nog den allra första "tramstråden" det som jag minns mest ;)
Vi gjorde några vänder med den innan Gunnar satte stopp för vårt hysteriska tramsande med många tusen inlägg (ibland per kväll) och vi fick starta en egen i en annan del av cybervärlden:o

Kul att "se" er igen :bow:

Många år sedan jag hängde här men jisses vilka minnen jag får efter att ha läst igenom era inlägg :)
Många av de ni nämnt följer jag fortfarande fast irl :love:
Många öden och mycket att minnas!

För mig så är nog den allra första "tramstråden" det som jag minns mest ;)
Vi gjorde några vänder med den innan Gunnar satte stopp för vårt hysteriska tramsande med många tusen inlägg (ibland per kväll) och vi fick starta en egen i en annan del av cybervärlden:o

Kul att "se" er igen :bow:

Du hade en ny tråd varje fredag!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka