Digitala bilder *help*

R

RebeckaKihlberg

Har ett par bra bilder från digitalkameran som jag gärna skulle vilja ha på "papper" och förstorade, hur bär man sig åt, jag har fått för mig att det går att göra över tv4´s hemsida?..men den är så rörigt så jag hittar inget där..någon somvet någon annan sajt man kan utföra detta??

Tack

//Becka
 
Sv: Digitala bilder *help*

Tack, någon som vet vilken av dom som är prisvärdast?...sen undrar jag om det finns så att man kan få ett av korten förtsorade på någon av dessa sajter eller måste man få ett "litet" kort först och sen lämna det till förstoring hos någon fotoaffär.?!?!
 
Sv: Digitala bilder *help*

Digitala Bilder på riktigt Fotopapper

http://www.order.proprint.se/

Bäst i test - Tidningen M3, september 2005
Bäst i test - Digitalfoto för alla, juni 2005
Bäst i test - Allt om DIGITALFOTO, dec 2004
Bäst i test - Tidningen M3, november 2004
Bäst i test - Computer sweden, oktober 2004
Bäst i test - Allt om DIGITALFOTO, april 2004
Bäst i test - DigitalFoto, september 2003
Bäst i test - PC FÖR ALLA, augusti 2003
Bäst i test - Expressen, augusti 2003
Bäst i test - Sydsvenskan, augusti 2003
Bäst i test - Internetworld, juni 2003
 

Liknande trådar

Övr. Barn tJag skriver under mitt andra nick nu, då detta är jättekänsligt. Och nej, det rör sig inte om samma kille som jag skrev om tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 259
Senast: MJLee
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 406
Senast: Korven
·
Dressyr Ber om ursäkt för ett långt och kanske rörigt inlägg men jag behöver skriva ner mina tankar och kanske få lite idéer tillbaka. Jag vet...
Svar
17
· Visningar
2 933
Senast: skiesabove
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 322
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp