Digital videokamera

T

Tysken_

Har inte riktigt fått kläm på vilka sladdar behöver man för att kunna spela in från videoband i videon över till bandet i kameran? Det ska gå men jag är så oteknisk som man bara kan vara.
Någon som skulle kunna upplysa mig om det skulle vara uppskattat!

Sv: Digital videokamera

Många DV kameror är spärrade för inspelning o de som man kan spela in på går nog bara via digitalingången din video har knappast digitalutgång.
PL

Okej.. För det står att det ska gå och min kompis har ungefär likadan kamera men några modeller tidigare och hon kan ta över (Hon är utomlands därför kan jag inte fråga henne)

Men vad är det för skillnad på S-Video ingång/utgång och Video ingång/utgång?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 960
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 230
Senast: malumbub
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 317
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka