Diesel och hans flickvän

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Wicked
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 461
W

Wicked

I veckan var jag och Diesel och hälsade på hans synnerligen vackra flickvän Lilo några gånger. Man kan säga att tycke uppstod :D

DL%20002.jpg

DL%20004.jpg

DL%20021.jpg

DL%20025.jpg

DL%20026.jpg

DL%20030.jpg

DL%20032.jpg

Sv: Diesel och hans flickvän

Vilka snyggingar! :love:
Där kan vi snacka äktenskapstycke ;)
Vilket otroligt sött ansikte Lilo har!

...jag vill ha en staffe...

Nån dag.

Tiken var verkligen jättesöt, väldligt feminint uttryck i ansiktet. Full i bus båda två. Fina bilder!

/I hate mondays

Tack för alla goa kommentarer :laugh:

Ja, Lilo är verkligen fantastiskt söt, hennes ögon är HELT fantastiska :love: Det ska bli så kul att se vad denna kombinationen kan ge.

@Nikkis: Jag gillar också den bilden, tänkte precis samma tanke som du när jag såg den :D
Diesel och Lilo är redan parade, dagen efter bilderna togs så släppte Lilo till. Så nu håller vi tummar och tassar för små röda diamanter.

@Lilljessicah: Tack! :) Anledningen till att halsbanden var på, var just att det var parning på g. Om det behövs så vill jag ha någonting att hålla i/ta tag i så då vill jag att dom har halsband på båda två. Sjävklart hade vi dom under konstant uppsikt, det var både tikens och Diesels första gång.

hehe ja jag vet jag känner dom:P jag satt kolla på bilderna sen tänkte jag känner igen den, men jag tänkte bara att den lika någon men sen sa hon att hon hade parat med en hane som heta disel så då tänkte jag kanske va din det då:P

Riktigt snygga båda två!
Himla härliga bilder och vilken kvalitet på korten!
Helt ot :D
Men vad är det för kamera?

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 915
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 961
Senast: tuaphua
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 293
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
849
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Knäckemacka
  • dubbla efternamn?

Hund, Katt, Andra Djur