Diaghlyphard

Sv: Diaghlyphard

jag hade en ponny efter honom. hon var lite känslig i munnen men hade det bästa psyket av våra hästar. Var jättesnäll mot allt och alla, men hon gick bort för ett tag sen=(

Hej!
Vill du veta mer om Diaghlyphard tycker jag att du skall kontakta Rävdansens Stuteri som hade honom.

http://www.ravdansen.d.se/

Jag har själv köpt en av hans avkommor därifrån och de är mkt trevliga att ha och göra med.

Min fullblodstjej jag hade efter D var en mkt go och trevlig tjej på alla sätt!

Lycka till med din häst i framriden!

Har sedan 1½ år en avkomma. Genomsnäll i all ridning och hantering! Mycket vacker med fina gångarter. Nu 4 år och aldir gjort något dumt vid ridningen.

Har sedan 1½ år en avkomma. Genomsnäll i all ridning och hantering! Mycket vacker med fina gångarter. Nu 4 år och aldir gjort något dumt vid ridningen.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Funderade lite på hur ni ser på träning för en häst efter en skada? Då tänker jag främst icke-traumatiska skador utan snarare...
2
Svar
21
· Visningar
1 768
Senast: Anna-Bella
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 247
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
368
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur