Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
har nån erfarenhet av den? jag provade en idag, en begagnad. funkar det "på riktit" med det där systemet för framvalvet, att man bara vrider med nyckel? det håller?
ingen som har en sådan då??
nå, här kommer lite bilder, dom blev inte så bra men vad tycker ni? sadeln är väldigt skråmig men rätt så ny, de bakersta sadelgjordstropparna är slitna. ägaren vill ha 14000 för den, det låter väldigt blodigt o inget jag har råd med, men jag tycker den passar hästen.vad säger ni??
den ligger bakom bogbladen fast det kanske inte ser så ut. den kunde ligga lite längre bak.
Är ingen expert på sadlar, men jag kan ge en personlig åsikt jag hade inte köpt den, tycker den ser klumpig ut och att den ligger för mycket ovanpå hästen. Känns inte som att man skulle kunna komma ner och om hästen i den!
Nej ingen egen, men ridit den på en annans häst med den sadeln. Hade själv gärna velat ha en, men lite dyr just då för min budget så det blev en helt annan sadel.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.