Jag ser det bara i mobilen. Där kan jag inte ens se notiserna där. på datorn ser det ut som vanligt.

Satt precis och funderade på om min telefon hade blivit knäpp.. Men då var det visst inte så. Tyckte det var bättre innan

Tänkte prova detta lite och se reaktionerna, utveckla gärna lite närmare vad det är ni gillar eller ogillar med den nya menyfunktionen på mobiler.

Jag tycker att det blev på tok för lång scrolllista redan av att slå ihop häst- och grenforumen. Det blev ju inte bättre av att införa en ännu längre lista som dessutom kräver fler klick. Särskilt inte som sidan ofta hänger sig någonstans halvvägs i proceduren.

Då jag bara sett negativa synpunkter så här långt har jag valt att återgå till den gamla varianten av meny för mobiler.
Visserligen är det normalt så att de flesta klagar när man ändrar något oavsett om det är till det bättre :) men jag kan nog hålla med om det ni sagt så här långt.
Jag skall titta vidare på detta och försöka göra små förbättringar om möjligt, kom gärna med fler synpunkter.

Antalet klick för att se sina notiser var alldeles för många där ett tag. I min mening bör notiser och nya inlägg gå att komma till utan alltför många klick.

Jag ser notiserna i min iPhone 6 men jag kan först inte se om det är en notis eller ett meddelande vilket jag gärna gjort. Jag tycker att det var lättare förr (så klart) att hitta fram till mina favoritforum. Det blir fler klick nu, plus att listorna att scrolla i blivit mycket längre.

Nope, detta gillar jag inte!

nope_zpstxbfcfdv.jpg

Fine med stora avatarer, men att ha både rubrik och text delvis över dem? Nej, nej, nej

Jag var inte riktigt färdig ;)
Jag tror dock jag väljer något mindre avatarer, dock lite större än tidigare.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
IT & mobiler Plötsligt kan vi inte gå in på vissa hemsidor på vårat wifi. Tex inte min högskolas hemsida, eller här på bukefalos. Aftonbladet funkar...
Svar
6
· Visningar
374
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama