Hem & hobby samt Galleri kan gärna få flytta ner till samma rad som Blogg och Om Bukefalos och snäppet mindre avatarer vid trådarna är att föredra, helt klart.

Har gått ner lite i storlek igen.

När det gäller @Gnist synpunkt på menyn så är det så att det ser lite olika ut på olika skärmstorlekar, eftersom det är tänkt att kunna fungera oavsett skärmstorlek. Den gråa menyn är egentligen överflödig då allt finns under den gröna menyn, så egentligen borde jag kanske ta bort den igen, det skulle bli snyggare i alla fall?

Gillar inte alls de stora avatarerna. Jag anser ju iofs att avatarerna är helt onödiga att ha med där alls. De tar alldeles för mycket uppmräksamhet från det viktiga nämligen vad tråden handlar om.
Japp ärkekonservativ som tyckte det var bättre förr och inte ändrat åsikt på just det här området.

Jag är också emot för stora avatarer, det är ju ändå ämnet och möjligen också vilket forum/kategori som ämnet/rubriken landar under som är mest intressant.

Går lätt att minska dem lite till, för man ser ju bara de 3½ översta trådarna på forat när man går in, så översikten blir sämre.
Om avatarerna är ungefär lika höga som texten under rubrikerna påverkas inte hur många trådar man ser.
Hur många trådar man ser beror också på vilken skärmupplösning man har.
Jag ser exempelvis 15 trådar i ett forum på en skärm om jag skrollar ner så jag bara ser trådar, på en mobil jag har ser jag dock endast tre trådar.

Jag tror att det mest handlar om vana, trådlist-avatarerna är fortfarande mindre än avatarerna inne i själva trådarna. De inne i själva trådarna har samma storlek som alltid.

Har en 17" skärm, chorme, zoomar ut till 75% storlek för på 100% blir allt gräsligt stort och zoomar jag ut mer än så blir allt för smått.

De större avatarerna ute i forumen gjorde mest det hela jobbigt när man försöker skapa sig en översikt. Det är ju rubriken man vill ha fokus på, inte TS avatar. Bättre som det var innan, om det nu måste finnas avatarer där alls.

Om avatarerna är ungefär lika höga som texten under rubrikerna påverkas inte hur många trådar man ser.
Hur många trådar man ser beror också på vilken skärmupplösning man har.
Jag ser exempelvis 15 trådar i ett forum på en skärm om jag skrollar ner så jag bara ser trådar, på en mobil jag har ser jag dock endast tre trådar.
Väldigt tjötigt när man sitter på telefonen och ser så få trådar.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
IT & mobiler Plötsligt kan vi inte gå in på vissa hemsidor på vårat wifi. Tex inte min högskolas hemsida, eller här på bukefalos. Aftonbladet funkar...
Svar
6
· Visningar
374
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama