Provar med de lite större igen.
Nej det ser inte bra ut, det blir svårare att få översikt över sidan med de stora avatarerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Provar med de lite större igen.
Har gått ner lite i storlek igen.
Om avatarerna är ungefär lika höga som texten under rubrikerna påverkas inte hur många trådar man ser.Går lätt att minska dem lite till, för man ser ju bara de 3½ översta trådarna på forat när man går in, så översikten blir sämre.
Väldigt tjötigt när man sitter på telefonen och ser så få trådar.Om avatarerna är ungefär lika höga som texten under rubrikerna påverkas inte hur många trådar man ser.
Hur många trådar man ser beror också på vilken skärmupplösning man har.
Jag ser exempelvis 15 trådar i ett forum på en skärm om jag skrollar ner så jag bara ser trådar, på en mobil jag har ser jag dock endast tre trådar.
Den gråa menyn är egentligen överflödig då allt finns under den gröna menyn, så egentligen borde jag kanske ta bort den igen, det skulle bli snyggare i alla fall?
Neej, inte ta bort gråa menyn. Då blir det fler klick igen.
Jag vill också ha kvar den gråa menyn, använder mest den, mycket praktisk.
Jag tror det gäller allt.Nu såg jag att tråden bara verkar handla om något som bara gällde från mobiler och det kan jag inte ha åsikt om då jag inte surfar från mobiler.
Jag tror bara man ser den grå menyn från datorn (?) eller så kan inte jag heller se den på min telefon.Vilken är den grå menyn? Jag har aldrig sett den Hos mig är menyn bara grön.
(iPhone 5, safari.)