Detta med utbildningar!!

C

chrysler

När man kollar på olika hemsidor så ser man ju folk med jämna mellanrum som självutnämnt sig själva med olika titlar(suck...) :smirk:

Nu undrar jag hur länge dessa utbildningar som finns inom SIF har funnits?Har nämligen hittat ngn som beskriver sig ha gått "ridinstruktörkurs för islands häst steg 1 å steg2"
, har denna utbildning funnits?
Vet ju att det bara finns ridledare, b-instruktör, ridinstruktör samt ridlärare numera. :confused:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Detta med utbildningar!!

Man har väl ändrat namnet till steg 1 och 2 från B och C instruktör, utbildningarna i sig har funnit ganska länge. En kompis sökte instruktörs utbildningen redan 1995-96, så långt tillbaka vet jag att de har funnits.

Det fanns eller finns väl också B-C tränare, dessa tränar bara häst och inte människor.

Liknande trådar

Islandshäst Jag kan inte så mkt om det här, därför frågar jag. Under mina år (inte så många) med islandshästar har jag snappat lite här och lite...
2
Svar
33
· Visningar
8 856
Senast: moli
·
B
Islandshäst Jag har ganska nyligen blivit hästägare till en jättefin häst. Han är fullt tränad tävlingshäst som bla tävlade SM tidigare i år. Men...
Svar
19
· Visningar
2 291
Senast: Båbbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka