Detta är ju inte normalt!

Tigertofflan

Trådstartare
2dgwbur.jpg

Hur kan det ligga så högt hela tiden? Jag har inga krävande program igång alls. Winamp, firefox och msn.
Det som äter på CPUn heter "AppSvc32.exe", som tar runt 50% av CPUn. Vad är det förnågot?
"System" ligger och pendlar mellan 30-40 ungefär.

Virus?

Sv: Detta är ju inte normalt!

Det är nortons antivirus 2007 som verkar löpa amok. Det enkla sättet att lösa det är att avinstallera och installera nåt annat virusprogram (eller en annan version). Du kan också välja det krångligare och kanske inte lika säkra att gå in och kryssa ur alternativen att virusskanna aktiva program och vid programstarter och startfiler samt att den ska köra en virusscan varje gång programmet hämtat uppdateringar.

Sv: Detta är ju inte normalt!

Kryssade av rutan om att scanna aktiva program och voila!

2enrsk8.jpg

Tack så mycket för hjälpen! Min dator (och mitt tålamod) mår mycket bättre nu :D :bow:

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 803
Senast: Fraegd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har varit iväg på ett fyradagars yogaretreat. Har aldrig varit på något liknande förut, men wow vad härligt det var!! :love: Temat...
Svar
0
· Visningar
551
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Stackars Soda mår inget vidare alls =/ Hittade honom igår "i en hög" på stallgolvet med alldeles för snabb andning. Var som en het trasa...
2
Svar
24
· Visningar
24 183
Foder & Strö Ponnyn tycker om blött silage. Då finns det ingen botten i honom. Uppvuxen sitt första år på hö och fanns ingen botten då heller...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 224
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025