L
LAPTOP
måste bara skriva av mig lite.... Skaffade en hund till för ett o ett halvt år sen för att ha en träningspartner då min gamla tik inte är renrasig. Hade som ambition att träna o så småningom börja tävla den nya hunden, kom igång bra med träningen och så pang.. blev jag gravid. O då menar jag verkligen pang, inget planerat alls men vi beslutade att behålla barnet. Nu är hunden ett o ett halvt o barnet snart halvåret. Och jag inser att jag kan inte ge den nya hunden det livet som var planerat så efter mkt resonerande o funderande fram o tillbaka har jag nu bestämt mig för att sätta ut honom till försäljning o om rätt hem dyker upp så .... Faaan va jobbigt, men samtidigt känns det inte som att det är rätt att bara låta honom lulla på, han trivs jättebra i familjen o har inga problembeteenden, men man märker ändå på honom att han vill jobba o vara mer aktiv och då känns det som att han måste gå i första hand... Så nu får vi se...
Var bara tvungen att skriva av mig lite.. e det tuffaste beslut jag har tagit på länge..
Var bara tvungen att skriva av mig lite.. e det tuffaste beslut jag har tagit på länge..