Det tar emot

Glamoroza ox

Trådstartare
när jag försöker böja mig ner när jag precis har ätit nu för tiden:angel:

Skulle vara duktig & stoppa i tallrikarna, besticken & glasen i diskmaskinen efter middagen.
Glasen var inga problem för de är ju i övre delen men när resten skulle i så sket det sig:o
Jag kunde inte böja mig framåt:eek: & att försöka sikta & kasta i besticken var ju ingen idé, då hade jag ju fått böja mig ner ända till golvet om jag skulle missa.

Älskar att vara gravid, känna magen växa, bli "nersparkad" inifrån :love:
men tvi-vale för när man ska försöka äta.

Sv: Det tar emot

Oj vad jag känner igen mig. Har inte haft några större problem tidigare, men nu är jag är v. 37 och bebisen har precis fixerat sig, och hej och hå vad det helt plötsligt är långt ner till backen :eek:

Leksaken, tvätt, diskmaskinen och framförallt sonen på backen är halvt omöjliga att lyfta :crazy:

Och jag är ännu bara i v.23 (tror jag) och går redan & ompar mig.

Har blivit så här på ca 1 vecka bara.
Nästan ingen annan tycker att jag har speciellt stor mage, men är man van att var platt som en välhyvlad bräda så är ju magen såklart i vägen:o

Fast något annat som oxå har växt är "de där uppe".
Kan plötsligt fylla en B-kupa :banana::D

Samma här, det är jobbigt att plocka in disk, jobbigt att äta, jobbigt att knyta skorna, och att försöka få upp saker som hamnat på golvet är snart omöjligt.......

Jag är i v 31, så det är ju några veckor kvar, jag kommer se ut som en övergravid flodhäst som rullar fram, och som måste ha hjälp med allt från att ta på strumpor och skor till att torka mig i häcken :D

På tal om "övervåningen" har mina växt från väldigt liten B-kupa (på gränsen till A) till rejäl c-kupa :love:, alla kläder sitter så mycket snyggare nu!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka