Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går att lära sig. När jag bröt bäckenet/ryggen så låg jag i soffan och spottade typ tre dar, sen kunde jag, jag är dock inte så superskicklig, men jag glömmer tränaBusvissla.
ALLA i min familj kan det, utom jag.
Jag kan inte föreställa mig hur något ska bli! Typ att min sambo säger: "tänk om man målar den här väggen blå".Mitt ögonmått är katastrof. Jag köper typ alltid en påse för mkt till maten exempelvis. Urdålig på tex se hur saker ska få plats m nya möbler/nytt boende om jag inte står i rummet.
Jag är urusel på att minnas sifferkombinationer. Hatar alla koder till allt. Jag kan två telefonnummer utantill. Mitt eget och sen pappas iom att det varit samma sen över 20 år.
Asdålig på huvudräkning med om det är fler tal. Siffror och jag är inte polare helt enkelt.
Det som är så LÄTT!Snorkla! Kan inte göra det, känner mig som en jävla idiot varje gång jag försöker.
Att ha ett städat och välordnat hem över huvud tagetAtt ha ett rent och städat hem med småbarn.