Det perfekta boendet med barn...

Vi skulle behöva ha en toalett till varje unge!

Trots att vi har tre toaletter ska de minsann slåss och bli osams eftersom de envisas med att använda samma toa.

Sedan har jag seriösa planer på att bygga ett tvättnedkast så man slipper släpa fulla tvättkorgar ner i källaren. Önskar man kunde uppfinna ett omvänt sådant också, så de rena kläderna sögs upp och lades in i garderoben automatiskt!
Äh vilka pretentioner. Våra garderober består av ren tvätt i Ikea-kassar. Funkar finfint. Jobbigt bara när gäster måste kliva över en massa kassar bara.

Förutom allt bra som redan förekommit i tråden önskar jag ett låsbart (ljudisolerat) bås för varje unge av typen spraytan men som instället sprutar solskyddsfaktor! Tänk att slippa detta djäkla kletande med medföljande skrikdans 😁

Ja! Gärna ett i vuxenstorlek också så att man själv kan bli lika smidigt insmord också!

Idag kom jag också på att det vore bra med en jetpack i bebisstorlek också, som bebisen kan sväva i under besök på offentliga toaletter. Visserligen inte en grej för hemmet, men det vore nog så smidigt!

Liknande trådar

Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 712

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka