Det luktar avlopp utanför vårt hus

Minett

Trådstartare
De senaste dagarna har det luktat avlopp när man gått ute mellan vårt hus och grannens. Vi funderar på om det skulle kunna vara ett avloppsrör som börjat läcka nere i marken... finns det något bra sätt att ta redan på det? Hade det varit en vattenledning hade man ju kunnat se det på vattenmätaren, men avloppet...? Det är begränsat till ett område mellan våra hus - lukten känns inte var som helst på våra tomter.

Sv: Det luktar avlopp utanför vårt hus

Ursäkta att jag verkar så ointresserad av min egen tråd, har varit borta från datorn några dagar...

Nej, det luktar inte från avloppsbrunnen...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 680
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 182
Senast: Sirap
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 027
Senast: Liran
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V