ztsu
Trådstartare
Min tanta har förlorat livsglädjen. Hennes ögon är matta och livlösa, och hon blir magrare för var dag. Det gör så ont i hjärtat att se henne. Hon är så glad när vi umgås, jag kelar länge med henne och hon verkligen myser. Det, och när vi betar, är enda gångerna på dygnet som hon är lycklig. Varje gång jag kommer gnäggar hon när jag kliver ur bilen, och samma sak när jag åker. Det skär i hjärtat att åka ifrån henne när hon gnäggar och liksom ber mig att stanna kvar. Det känns som att jag går sönder inombords lite mer för varje dag.
Vet inte riktigt vad jag vill med det här inlägget, ville bara skriva av mig lite.
Såhär ser hon ut idag, för tre veckor sedan fanns det inget att anmärka på. Då hade hon fortfarande både muskler och hull. Det går så snabbt, var skall det sluta liksom?
Vet inte riktigt vad jag vill med det här inlägget, ville bara skriva av mig lite.
Såhär ser hon ut idag, för tre veckor sedan fanns det inget att anmärka på. Då hade hon fortfarande både muskler och hull. Det går så snabbt, var skall det sluta liksom?