Det känns så hemskt...

S

sanna____

I onsdags så var mamma till veterinären och tog bort en av våra hundar:cry: Jag saknar henne såå jätte jätte mkt så det är inte sant! Jag försöker tänka att hon har det bättre nu men det går inte. Hon var nästan med mig överallt vars jag var, hon sov med mig hon var med mig hos hästen... Jag var ute och gick med henne och hon följde nästan med till alla kompisar. Det känns så tomt nu. Även om vi har en annan hund som är med mig också överallt. Men det är ändå inte samma sak. Lilla My var ändå Lilla My! Även om han inte alltid vela lyssna lr komma när man ropade på henne så älskar jag ändå henne lika mkt. Jag orkar inte vara på skolan resten av den här veckan för jag bara tänker på henne hela tiden.:cry:

Glömmer aldrig dig!
Vila i frid Lilla My:cry:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Det känns så hemskt...

uch.. lider med dig. Förlorade min hund natten mellan tors å fredag så går igenom samma just nu.

Hojja, det känns såå hemskt....

Kan bara beklaga. Känns tomt och konstigt, tänk på de ljusa minnena. Samt att hon har det bra nu. Kram på dig och ha en bra helg så gott det går.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 416
Senast: Ragdoll
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 446
Senast: lirco11
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 982
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Mata småfåglarna