Det här saknar jag i mitt liv ;)

EmelieR

Trådstartare
Jag har letat som en tok efter ett badrumsskåp- gärna avlångt men inte bredare än 20 cm. Kan vara intressant med även andra sorts möbler än just badrumsinredning men den måste vara vit. eller spegel.

Sedan skulle jag vilja ha tips om var man hittar roliga eller snygga hushållsrulleställ. Alltså en som håller rullen på plats. En till matbordet och en i köket.

Och en snygg brödlåda....

Bomba med tips :)

Sv: Det här saknar jag i mitt liv ;)

Jag köpte två på IKEA. Tror dock det var utgående sortiment. De är i alla fall kanske.... 15 cm breda och 50 cm höga. Svarta i plåt. Passar perfekt på vår minililla toalett.

Du har inte namnet på dom? Eller klisterlappen stod kanske på plasten runt skåpet???

Kikade på dom nu och tyvärr står det ingenting. Kikade runt på ikeas hemsida och hittade inte dem nu.

Att de skulle utgå var anledningen att jag smällde till med två, trots att jag inte hade sett dem (föräldrarna som var på ikea och ringde och hörde om jag skulle ha något).

Jag har för mig att det ska finnas någon sida på nätet just för begagnade IKEA prylar. Har dock inte adressen, men där kanske man kan hitta annars.

Letade lääääänge innan jag hittade de här. Medicinskåp kan vara smala också ifall du inte tänkt på det tidigare.

jag vet vilken sida du menar.... ska kolla :) De medicinskåp jag hittat är 25cm breda.... min vägg är 23....

Jag har letat en hel del även på det.... Tror att det skulle bli bättre med en sån eg men jag hittar inte någon med lucka nu bara för det... Bara stooora skåp... Och iofs försvinner väl det med nu med spotify, voddler och usbminnen...

Min typiska gamla otur- jag kommer alltid på vad jag ska ha sakerna till när de inte finns mera....

Om du inte hittar med lucka kan du väl sy ett "draperi" i något snyggt tyg och sätta upp med en gardinspiral.

Nä- tack för tipset men det måste vara låsbart.... Ska ha mediciner och ev kanyler i det... Vill inte att det ska finnas bak ett draperi. Men sätta på ett lås själv är inga problem.

Joooo- jag funderar på det nu.... Meeen med alla projekt jag har på G hde det varit enkelt att handla just nu....

Liknande trådar

Fritid För ungefär en månad sedan så flyttade jag in i min första egna lägenhet som jag ska ha nu i några år medan jag studerar och jag trivs...
Svar
11
· Visningar
1 760
Senast: fickan
·
Hemmet Jag tänkte skaffa lite mattor till mitt hem. Dels för att det är rätt lyhört i huset så det kan vara schysst mot grannen nedanför, men...
Svar
4
· Visningar
2 147
Senast: Asko
·
Hemmet Ja, det är klart att det går, men tar det lite mer från början, för nu är det förändringens tid för mig :) Jag bor i hyreslägenhet och...
Svar
17
· Visningar
5 205
Hemmet Flyttar inom kort från min lägenhet med ett väldigt fint (om än litet) nyrenoverat och egendesignat badrum till en nybyggd lägenhet med...
Svar
13
· Visningar
6 450
Senast: Nizhoni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka