Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte vad du vill tillföra, ingen påstår att nödvändiga åtgärder inte ska göras. Men däremot bör de sk rutinerna där man även ger sig på andra områden i munnen som inte behöver åtgärdas, ändras på då de är sådant som kan skapa problem i framtiden.
Och läser du några inlägg så är det just rutinåtgärderna som jag främst invänder mot, och som jag också svarat på.
*Kl*
Jag är lite förfärad över att nånting som kan åsamka hästen så förfärlig smärta och obehag inte är bättre reglerat.
Har själv bevittnat hur två hästar efter behandling av en berömd "hästtandläkare", inte kunde äta hö på en vecka.
Tyvärr vågade jag inte anmäla till länsstyrelsen då jag var inackorderad i samma stall.
Finns denne hästtandläkare med bland de examinerade i hippsons artikel?
Fast när man är så emot att behandla vassa kanter på utsidan av överkäken (med motivationen att det är naturligt och hästen behöver dem (till vaddå?)) att hästen får stora sår TROTS följandet av nosgrimma och bettrekommendationer (vilket enbart innefattade pullar/remont/ingen) och alltså inget som helst tryck från utsidan. Då har man ju verkligen inte "något som inte behöver behandlas".
Det var alltså bara min erfarenhet, annars hoppas jag alla håller med om att inte behandla bara för att.