Det bidde en tös åt oss!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Amk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 585

Amk

Trådstartare
Ett år med väntan, tvivel och planering är nu förbi och vi fick i förrgår hem vår tikvalp Tuwa. Idag fotograferades hon av fotograf, men de bilderna får vi vänta på en stund till. Tills dess: några kort på lurvbollen!

Sv: Det bidde en tös åt oss!

Snuttan då! :love:

Grattulerar! Hoppas att allt går bra (men man köper sig framgång med lapphundar :D)

Tack för alla grattis!

Det går bra med henne i stort, hon är väldigt kontaktsökande och följsam. Är med i trädgården, bryr sig inte om trädgårdstraktorer eller andra konstiga ljud och väldigt lugn när hon träffade häst för första gången. När hon är trött blir hon väldigt mån om att vara nära- är man två meter bort gnäller hon och vill bli klappad. Gulligt, men lite krävande :D

Vilken sötnos hon är!Grattis! Är hon från Samejäntans kennel?

Själv väntar jag fortfarande på min prinsessa. 11 juni är det dags för mig att bli lapphundsägare :D

Tack! Hon är från Småland, närmare bestämt Rödmossa kennel. Då måste du lägga upp bilder på din tjej sen när du fått henne!

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 070
Senast: bobbbo
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 287
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 317
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
515
Senast: The Beast
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka