Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har inga bra erfarenheter av US och tycker definitivt du ska gå till en gynekolog! Så här kan du ju inte ha det!
Finns akutmotagningar för gynekologiska besvär.
Jag har väldigt känslig mus och får jätte lätt svamp. Det som fungerar bäst för mig är tvätta med intimtvål(apoteket) och sen Barnängen olja för att återfukta. Har du mycket besvär tvätta bara med vatten inga konstiga grejer och sen Barnängen olja! Och raka dig INTE! Rena döden när man har besvär!
Hoppas det löser sig för dig!
Glömde Flukonasol(stavning) tar jag mot svamp! kanon bra. Piller som du sväljer(som någon redan nämnt). De som finns reseptfritt lindrar bara men botar inte för mig i alla fall.
Hästnyheter Den där människan är inte frisk. Ingen i hans personal har förskingrat hans hästar dom som jobbat där va väldigt mån om hans hästar. Och...
Lantbruksdjur Alltså, äggfärger är ju otippat roligt! Vi hade från början bara Hedemoror, men nu har vi en salig blandning och vi köpte också avelsägg...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.