Det är gjort och jag är ensam och rädd

Jag sövdes i morse och prover togs. Nu är jag hemma igen. Ensam. Fick lugnande av något slag innan jag vaknade. Tog oxascand på hemvägen och kompletterade sedan med alimemazin. Men det här är kämpigt.

Försöker se positivt på det hela men det är svårt att bara sparka ut ångesten.

@wette Jag undrar om inte du var väldigt behjälplig med information här? Superbra gjort isåfall!
Ja, jag fick bra hjälp av @wette . Annars hade jag nog inte fått remissen. Den hjälpen är jag väldigt tacksam för.
Hur är läget nu @Wille ? Hoppas du har ett eller två små fluff till sällskap.
Det är ok. Jag ska försöka sova snart.

Men vart mina fluff har tagit vägen vet jag inte. Toni brukar annars vilja sova tätt mot mina ben.

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att göra försök nummer tre på att ta körkort. De två första försöken har slutat dåligt. Det andra försöket...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 197
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: soom
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
15 024
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 895
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama