Dessa små katter...

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare lisa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 695
L

lisa

Kunde bara inte låta bli att skriva detta. Jag har blivit ganska duktig på att bädda min säng sedan kisse (a.k.a. hårboll) flyttade in. Min halvallergiska sambo vill helst inte ha en massa päls på kudden :o

Så, idag var sängen bäddad och fin och mitt på sängen låg EN nytvättad tröja prydligt ihopvikt, som jag skulle ta på mig nu när jag skall ut på stan.

Gissa TRE gånger vart pälsboll ligger och spinner med ett finurligt leende på läpparna just nu?? :rofl:

Sv: Dessa små katter...

Undra varför katter alltid skall lägga sig på kläderna som man lagt på sängen?
Mina katter är likadana.
Värst är dock Stig, han har en förmåga att krypa under överkastet och lägga sig. Vet inte hur många gånger jag lagt mig på honom när jag kommer hem trött från jobbet och slänger mig (i min tro en kattfri)säng.

Sv: Dessa små katter...

:D Eller varför dom ska välja kläder där deras hår syns så bra i fall dom har några att välja på.. Svart katt på vit tröja till exempel..

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 659
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Ja, vi har haft vår fina honkatt sen slutet av sep-08 och hon har varit duktig och gått i lådan hela tiden. Hon har haft samma "sand"...
Svar
1
· Visningar
1 511
Senast: TinyWiny
·
E
Övr. Katt :confused: Hoppas någon kan hjälpa mej med ett litet problem vi har. Det är så att vi har väldens goaste katt. :love: Hon fyller ett år...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: Emma85
·
C
Övr. Katt Vilka problem jag har med mina lilla tiger kille, verkar aldrig få vara bra! I mitten på januari flyttade jag & min sambo till en...
Svar
2
· Visningar
1 293
Senast: cerrox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Retrievertråden
  • Behöver katten en ny kompis?