Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hihi japp. jag har blivit mkt tveksam nu, då jag hört hur det gått snett med staffar... förvisso var det amstaffar, men ändå..... många säger dom kan vara hundilska och det är inte sån hund jag vill ha
Eftersom jag har två småtroll så är jag mkt tveksam till staff, dom kan ju vara lite speciella vid lek osv envisa och om det skulle bli bråk är det nog inte kul att vara chihuahua. Jag tittar nu runt på andra raser, mer aktiva men mellanstorlek, Kelpie tycker jag verkar fina men jag är lite nipprig att den ska vara FÖR aktiv och valla runt allt den ser
Kelpie är ena riktigt aktiva saker. Det är som små bollar som far runt överallt innan man riktigt fått hejd på dem. Är man inte intresserad av att lägga ned många timmar i veckan på träning med sin hund ska mna inte skaffa kelpie.
ja jag är medveten dom är aktiva som sjutton. Det är det jag också kan tänka tveksamt inför, nog för att jag vill hålla igång mkt, men jag vill ändå inte behöva hoppa omkring två timmar i munus 30 grader med min hund, då fryser jag ihjäl. Gärna tips om andra mellanstora aktiva men inte överaktiva hundar, gärna minimal pälsvård har redan som sagt en dvärgpudel att hålla i trim
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.