Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh så kul att få börja helt från början.
Nån dag i framtiden när jag blivit duktig nog ska jag köpa mig ett föl och träna från grunden.
Ni lär nog inte ångra er om ni köper Viggan, hon är fantastisk!!!
Men har jag missat något är det samma häst du hade nyss? Hur kom den till kvandiNi lär nog inte ångra er om ni köper Viggan, hon är fantastisk!!!
Men har jag missat något är det samma häst du hade nyss? Hur kom den till kvandi
Härligt, i denna tråd ska jag försöka skriva mer och inte bara läsa...
I mellansverige har vi ju just nu massor med snö.
.
Sedan fick jag leka lite och hitta knappen mellan vanlig trav och trav med swung, för den med swung funkar inte ute på islandshästtävlingarna kan jag tänka mig utan där vill man ju ha en annan slags trav.
Sedan fick jag leka lite och hitta knappen mellan vanlig trav och trav med swung, för den med swung funkar inte ute på islandshästtävlingarna kan jag tänka mig utan där vill man ju ha en annan slags trav.
=)