Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du glömde @Hyacinth@machafuko @Killaloe mfl, varsågoda att gå loss.
Du glömde @Hyacinth
"Glömde."Du glömde @Hyacinth
Jodå, hon vill nog bara att du inte ska tipsa andra än henne, så hon får alla dina namnförslag för sig själv.Hon älskar mig inte längre.
Hon älskar mig inte längre.
Jodå, hon vill nog bara att du inte ska tipsa andra än henne, så hon får alla dina namnförslag för sig själv.
Precis så! Tänker också så här - hur många fler briljanta namnförslag kan du ha?
Okej, så jag ska skaffa mig en eurasiertik nästa år.
Kullen vi köar på är en D-kull och uppfödaren har tidigare låtit valpköparna bestämma stamtavlenamnen själva. Så namn på D uppskattas. Har länge tänkt att en spets passar i japanska namn (även om det inte är en japansk ras) så ös gärna på med sådana alternativ. Nu är kullens far dock fransk, så har även tänkt mig något fransk inspirerat.
I stamtavlan kan de givetvis vara lite längre namn, men som tilltalsnamn (som gärna får vara väldigt likt eller en del av stamtavlenamnet) ska vara kort och enkelt.
Så här finns utrymme för fantasi. Gärna många namn på D framförallt. Kommer jag på fler krav så öser jag på allt eftersom
Dagny Doris
Duchess, från Aristocats (de bor ju i Paris). Så kan hunden kallas Chess.Okej, så jag ska skaffa mig en eurasiertik nästa år.
Kullen vi köar på är en D-kull och uppfödaren har tidigare låtit valpköparna bestämma stamtavlenamnen själva. Så namn på D uppskattas. Har länge tänkt att en spets passar i japanska namn (även om det inte är en japansk ras) så ös gärna på med sådana alternativ. Nu är kullens far dock fransk, så har även tänkt mig något fransk inspirerat.
I stamtavlan kan de givetvis vara lite längre namn, men som tilltalsnamn (som gärna får vara väldigt likt eller en del av stamtavlenamnet) ska vara kort och enkelt.
Så här finns utrymme för fantasi. Gärna många namn på D framförallt. Kommer jag på fler krav så öser jag på allt eftersom
Duchess, från Aristocats (de bor ju i Paris). Så kan hunden kallas Chess.
Man kan ju köra den enkla varianten, uttala det som yes - fast inleda med samma sch-ljud som i kista.Jag tänkte skriva i mitt inlägg att jag har tydlig och klar dialekt så att jag till skillnad från @AraSlei faktiskt kan uttala det mesta. Men Chess är av någon anledning svårt. Eller så flyter det bara inte så bra i min mun
Duchess har dock varit på min lista, dock med smeknamnet "Duchi" som låter lite gulligt, töntigt och internationellt. Typ
Jag tänkte skriva i mitt inlägg att jag har tydlig och klar dialekt så att jag till skillnad från @AraSlei faktiskt kan uttala det mesta. Men Chess är av någon anledning svårt. Eller så flyter det bara inte så bra i min mun
Duchess har dock varit på min lista, dock med smeknamnet "Duchi" som låter lite gulligt, töntigt och internationellt. Typ
Man kan ju köra den enkla varianten, uttala det som yes - fast inleda med samma sch-ljud som i kista.