Den som gapar efter mycket....

Skogstrollet

Trådstartare
...kan råkna fastna med ett mumsigt ben på tvären i käften! *bilder*

Denna bild döper jag till ----> frustration. :D

"Ställ ifrån dig blixtlådan och hjälp me'rå för faen...."

Vad gör era hundar ikväll?

Sv: Den som gapar efter mycket....

De ligger o trynar ;)

Tyckte precis att det där såg ut som en stor mumsig munk med vaniljöverdrag... Åh... *mums*

:rofl: :rofl:
Ja, man ska inte vara åpen ;)

Min vovvsing får snällt dela med sig av sängen till ena katten.
16202421.jpg

Annars brukar det se ut så här vi den här tiden.

:D:D:D
mina sover på sängen... ropar på mig att jag ska komma å krypa ned..

Nu blev Loka lite avundsjuk. Hon vill också ha en bia...!

Fast det innebär ju att man inte längre får dela dubbelsäng med matte... Stackars hund. Dessa beslut, dessa VAL...! *stön*

Kan man lägga bian i sängen.....?

;)

åhh himmelskt om min hund kunde lukta vitlök istället för as ur käften.. :crazy:

och vi borstar tänderna 3 ggr i veckan på honom, tandsten tas på klinik 2-3 ggr om året, han får de där tandstens-alg-pulvret i maten varje dag, speciellt pudelfoder som ska ge friska pudeltänder.. men ändå luktar han som f-n ur käften.. jag vet inte va ja ska göra med honom längre.. :crazy:

Haha ja det är inte lätt!

Men du kan ju köpa en king size-bia så kan ni ligga där båda två! ;)

åhh himmelskt om min hund kunde lukta vitlök istället för as ur käften.. :crazy:

och vi borstar tänderna 3 ggr i veckan på honom, tandsten tas på klinik 2-3 ggr om året, han får de där tandstens-alg-pulvret i maten varje dag, speciellt pudelfoder som ska ge friska pudeltänder.. men ändå luktar han som f-n ur käften.. jag vet inte va ja ska göra med honom längre.. :crazy:

Konstigt. Vad äter den för foder?

Låter inte som att det är tänderna som är problemet. Snarare nån infektion i munnen/halsen/strupen.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 681
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 647
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Vi har fått tid till veterinären på onsdag men vill bara höra om man kan göra något själv? Tror att ena hunden har fått något som har...
2
Svar
26
· Visningar
2 230
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 263
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka