Blandrastik
Trådstartare
Provar att lägga den här tråden på hund. Ser din kombi ut som min? Bagaget är upptaget av hundburen, därför är baksätet nästan i klass med en ordinär hund och hästbutik om det inte vore för drivorna med sand och grus. Det har även hänt att jag glömt plocka ut apporter och viltklövar från bilen, så det luktar lite skumt. Den skumma lukten dövas en smula av att jag körde lite asp-sly till hästen häromveckan.
Så på ett sätt skulle jag ju behöva en pick-upp till morotssäckar och fodertunnor. Men var har jag då hunden? Sen blir ofta dragvikten lite mesig på typ Caddy. Då kan jag ju välja typ stor Pick-up, men då lär jag ju inte ha råd att åka någonstans, samt hundproblemet kvarstår. Gahaa! Önskelista: Bra dragvikt, plats för själva hunden med tillhörande affär och så hästprylarna.
Så på ett sätt skulle jag ju behöva en pick-upp till morotssäckar och fodertunnor. Men var har jag då hunden? Sen blir ofta dragvikten lite mesig på typ Caddy. Då kan jag ju välja typ stor Pick-up, men då lär jag ju inte ha råd att åka någonstans, samt hundproblemet kvarstår. Gahaa! Önskelista: Bra dragvikt, plats för själva hunden med tillhörande affär och så hästprylarna.