Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre än ett tungt gamalt fartyg.Glidflygplan?
Nej det är ett metaforisk inlägg.Jag fattar inte.
Har du varit kapten på containerfartyg och vill nu bli pilot?
Nej det är ett metaforisk inlägg.
Jag uppfostrades militärt, skytte, orientering, jakt, ridning, överlevnad och så vidare.Okej? Metaforer för ditt "liv"? Blir nog lite väl svårgissat för min del.
Ok ... Du ville bli ett krigsfartyg dvs modig, aggressiv och annat traditionellt manligt..Ok detta är en lite anoluda grej men jag tror att ni förstår.
Skulle bli
![]()
Blev
![]()
Är (eller känner sig som)
![]()
Vill bli.
![]()
Så kan man se det på mitt liv.
Jag uppfostrades militärt, skytte, orientering, jakt, ridning, överlevnad och så vidare.
Blev en pack åsna eller lastfartyg i ett destruktivt förhållande.
Jag håller på att fixa skadorna och jag vet vad jag helst vill.
Nej jag hade aldrig något val i frågan. Jag hade hellre dansat med Mia J (tjej som jag gillade i lågstadiet). i klassen än att bli mästare i skytte. Jag var aldrig så aggressiv som skulle krävas att vara det (de som känner mig vet hur aggressiv jag är som är typ mycket litet). containerfartyg var att dra andras börda. Vraket är att jag har trots allt en heldel att ta hand om men nu börjar jag flyta själv i alla fall. och flygplanet är spot on.Ok ... Du ville bli ett krigsfartyg dvs modig, aggressiv och annat traditionellt manligt..
Du blev ett containerfartyg... dvs någon som inte är lika spännande som ovan och går på redan dragna rutter och rutiner.
Men nu känner du dig som ett vrak som står på sniskan.
Men du drömmer om att bli ett lätt flygplan som bara kan glida fram lätt genom tillvaron...
?
![]()
Jag gjorde det på det gamla sättet. Jag är nyfiken på din variantVad många bilder du lyckas få med i ett inlägg!
Här går det bara med en bild per inlägg.
Lite trist jag hade tänkt kontra med min version![]()
Men jag har redan raderat bilden och ändå är den kvarVad många bilder du lyckas få med i ett inlägg!
Här går det bara med en bild per inlägg.
Lite trist jag hade tänkt kontra med min version![]()
Fösök att länka in bilder från nätet istället som innan man kunde ladda upp bilder.Men jag har redan raderat bilden och ändå är den kvar
Helt värdelöst med bara en bild det ska va en serie![]()
Men då var jag lite duktig på att gissa i alla fall...Nej jag hade aldrig något val i frågan. Jag hade hellre dansat med Mia J (tjej som jag gillade i lågstadiet). i klassen än att bli mästare i skytte. Jag var aldrig så aggressiv som skulle krävas att vara det (de som känner mig vet hur aggressiv jag är som är typ mycket litet). containerfartyg var att dra andras börda. Vraket är att jag har trots allt en heldel att ta hand om men nu börjar jag flyta själv i alla fall. och flygplanet är spot on.
Du får ursäkta men jag får inte till detta med bilderna så kör en kort versionJag gjorde det på det gamla sättet. Jag är nyfiken på din variant
Men det har jag glömt för flera år sedanFösök att länka in bilder från nätet istället som innan man kunde ladda upp bilder.
Absolut!Men då var jag lite duktig på att gissa i alla fall...![]()