Den jag skulle bli, blev, är (känner sig som) och vill bli.

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Tranan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 4 747

Tranan

Trådstartare
Ok detta är en lite anoluda grej men jag tror att ni förstår.
Skulle bli
battle-of-jutland-AB.jpeg

Blev
istock_13173651_xlarge.jpg

Är (eller känner sig som)
sms_seydlitz_after_jutland.jpg

Vill bli.
flygutb-box.jpg

Så kan man se det på mitt liv.

Jag fattar inte.
Har du varit kapten på containerfartyg och vill nu bli pilot?

Okej? Metaforer för ditt "liv"? Blir nog lite väl svårgissat för min del.
Jag uppfostrades militärt, skytte, orientering, jakt, ridning, överlevnad och så vidare.
Blev en pack åsna eller lastfartyg i ett destruktivt förhållande.
Jag håller på att fixa skadorna och jag vet vad jag helst vill.

Ok detta är en lite anoluda grej men jag tror att ni förstår.
Skulle bli
battle-of-jutland-AB.jpeg

Blev
istock_13173651_xlarge.jpg

Är (eller känner sig som)
sms_seydlitz_after_jutland.jpg

Vill bli.
flygutb-box.jpg

Så kan man se det på mitt liv.
Ok ... Du ville bli ett krigsfartyg dvs modig, aggressiv och annat traditionellt manligt..
Du blev ett containerfartyg... dvs någon som inte är lika spännande som ovan och går på redan dragna rutter och rutiner.
Men nu känner du dig som ett vrak som står på sniskan.
Men du drömmer om att bli ett lätt flygplan som bara kan glida fram lätt genom tillvaron...

?
:D:D:D:D:D

Jag uppfostrades militärt, skytte, orientering, jakt, ridning, överlevnad och så vidare.
Blev en pack åsna eller lastfartyg i ett destruktivt förhållande.
Jag håller på att fixa skadorna och jag vet vad jag helst vill.

Okej, lycka till!

Ok ... Du ville bli ett krigsfartyg dvs modig, aggressiv och annat traditionellt manligt..
Du blev ett containerfartyg... dvs någon som inte är lika spännande som ovan och går på redan dragna rutter och rutiner.
Men nu känner du dig som ett vrak som står på sniskan.
Men du drömmer om att bli ett lätt flygplan som bara kan glida fram lätt genom tillvaron...

?
:D:D:D:D:D
Nej jag hade aldrig något val i frågan. Jag hade hellre dansat med Mia J (tjej som jag gillade i lågstadiet). i klassen än att bli mästare i skytte. Jag var aldrig så aggressiv som skulle krävas att vara det (de som känner mig vet hur aggressiv jag är som är typ mycket litet). containerfartyg var att dra andras börda. Vraket är att jag har trots allt en heldel att ta hand om men nu börjar jag flyta själv i alla fall. och flygplanet är spot on.

Nej jag hade aldrig något val i frågan. Jag hade hellre dansat med Mia J (tjej som jag gillade i lågstadiet). i klassen än att bli mästare i skytte. Jag var aldrig så aggressiv som skulle krävas att vara det (de som känner mig vet hur aggressiv jag är som är typ mycket litet). containerfartyg var att dra andras börda. Vraket är att jag har trots allt en heldel att ta hand om men nu börjar jag flyta själv i alla fall. och flygplanet är spot on.
Men då var jag lite duktig på att gissa i alla fall...:up:

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara... 2
Svar
27
· Visningar
868
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 170
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 164
Senast: Iamia
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
680
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka