Klart ni fixar! Om inte annat kan jag skicka dit @fio att övervaka...med hennes bestämda blick så lär du inte göra nåt annat än att hoppa....
Meh , det är ju aslångt för mig dit ju...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart ni fixar! Om inte annat kan jag skicka dit @fio att övervaka...med hennes bestämda blick så lär du inte göra nåt annat än att hoppa....
Äh, du tävlar ju aldrig själv så det orkar du med!Meh , det är ju aslångt för mig dit ju...
Äh, du tävlar ju aldrig själv så det orkar du med!
Nähä vem tävlar för mig då? Du blandar nog ihop mig med Nova som har flera ryttare till sina hästar
Eller så syftade hon på det faktiska antagandet att du aldrig kommer till start...
Inte om man beräknar på tidsperiod istället...hahahahha för jag har bara haft min häst i 2,5 månad men gjort 3 starter!
Men jag har ju inte kvar min häst alls sen i juni
Har du ju....försök inte!
Vadå "gå till första olästa"? Klicka på rubriken?
Haha, jag har inte gjort nåt, jag lovar! Frågan är - var det länge sen du skrev i tråden?Ja, då kommer jag till allra första sidan i tråden. Fast jag VET att jag skrivit här innan. Dumma buke. Eller som sagt, har du klippt och klistrat igen? För då brukar det muppa sig.
Jag har ju FÄLTTÄVLANSABSTINENS DE LUXE!
Eh jo. För du har ju ridit FT även på Lilla Mörkgrå. So there.
Fast jag har tävlat fälttävlan mer än dig i år och lika många ggr som Lena