Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Saeta skrev:Någon som har texten på den där "tora lora" låten som Siggi Matt red till på VM?
kramar //Saeta
Poplan skrev:Någon som vet vilken låt Lena Trappe red till ?
Poplan skrev:Någon som vet vilken låt Lena Trappe red till ?
pest skrev:Hej Sprettur !
Det var mig som du pratade med om musiken, Tyvärr har jag helt enkelt inte haft tid att sammanställa alla låtar som islänningarna red till (de ligger dessutom inte på samma cd, det är ca 400-500 låtar att leta igenom för att hitta islänningarnas låtar ,och det är ca 40-50 st som är Islänningars låtar dvs 150-200 MB , inget man skickar på mail direkt ), som jag sa ett pm till dig så skulle det vara lättare för mig om du specade vilken låt det rör sig om), Däremot kan jag skicka dig den RIDUM versionen som jag har och som jag spelade på VM.
Så om du kan minska ditt urval från Alla islänningar till en specifik så är det lättare att tillgodose din önskan
Mvh
Peter
Poplan skrev:Åh, tack! Nu kan jag äntligen sluta tänka på den och lyssna på den ist
pia88 skrev:Tusan, nu kan inte jag släppa min låt. Det var inte samma låt vi tänkte på. Den låten jag tänkte på fanns med på klippen från VM som sändes på Svt24. Det var en svart häst(Birga Wild eller Lena Trappe)som man fick se i galoppen, tror jag det var. Någon som vet vad det är för låt jag menar?