Den blå TV-bänken gör mig och min sambo galna! 😫

Morces

Trådstartare
Vi har precis flyttat ihop jag och min sambo, å vi köpte en VIT tv bänk BESTÅ BURS heter den från IKEA. Vi åkte och hämta den och var nöjda med köpet tills vi öppnade kartongen och insåg att TV-bänks fanskapet är BLÅ?! Vad gör man om den är blå, det står ju vitt på kartongen jag fattar verkligen inte hur IKEA kan ha gjort ett så stort misstag?! HJÄLP! 😅
 
Vi har precis flyttat ihop jag och min sambo, å vi köpte en VIT tv bänk BESTÅ BURS heter den från IKEA. Vi åkte och hämta den och var nöjda med köpet tills vi öppnade kartongen och insåg att TV-bänks fanskapet är BLÅ?! Vad gör man om den är blå, det står ju vitt på kartongen jag fattar verkligen inte hur IKEA kan ha gjort ett så stort misstag?! HJÄLP! 😅
Jag hade åkt tillbaka till IKEA tills jag fått rätt färg och påtalat att det står fel på kartongen.
Givetsvis med kvitto på inköpet också och utan att försöka montera ihop den osv.
 

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 615
Senast: Fille
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 964
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp