Red_Chili
Trådstartare
Kan visa på fb!Spännande! Får man fråga vilken tik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan visa på fb!Spännande! Får man fråga vilken tik?
Mamma fick erbjudande om hundmat på telefon som skulle kosta bara 1 kr första gången och hon tyckte att det lät tillräckligt bra så att hon slog till. Man kan ju alltid testa. Maten kom idag och det är ett nytt märke tror jag.
Visa bifogad fil 42338
Men det lät intressant tyckte jag när jag läste lite lätt i häftet och i ingredienslistan. Lovade mamma att kolla på "forumet jag är med på" om någon annan hade något att säga om den Har någon sett den förut? Provat? Har något att säga om den?
Tack!Ganska aggressiv marknadsföring på hemsidan. 19% köttinnehåll och 81% annat som bönor, ärtor och potatismjöl låter inte riktigt som det dom marknadsför. Dessutom var det bara bönan och ärtan som var KRAV-märkt inte köttet, fisken eller potatisen vilket jag anser vara viktigare. Sen är det absolut inger farligt, en hund kan leva och må bra på det fodret med
Jag kan teckna hunden utan något jäkla traktordäckFinns det någon här som är en jäkel på att redigera bilder Har en superfin bild, men med ett jäkla traktordäck bakom skallen på hunden - vore så himla kul att få bort däcket
Även om det är min uppfödning det gäller så får du då hellre teckna en som bor kvar hos migJag kan teckna hunden utan något jäkla traktordäck
Du får gärna beställa en!Även om det är min uppfödning det gäller så får du då hellre teckna en som bor kvar hos mig
Lite som för oss då, fast jag har iaf en hund kvar att gå långa promenader med.Det kan omöjligt finnas någon gud. Här tar man långledigt och ser fram emot massvis med härliga långpromenader och andra aktiviteter, och nu sitter vi här med ett sår i en trampdyna.
Jag återkommer till våren. Just nu är jag bankrutt, men jag är absolut intresseradDu får gärna beställa en!
Du är välkommen då! Kostar drygt en hundralapp.Jag återkommer till våren. Just nu är jag bankrutt, men jag är absolut intresserad
Jag återkommerDu är välkommen då! Kostar drygt en hundralapp.