Snurrfian
Moderator
Med lite tur får jag hem Ville i kväll. Han har en fraktur i "handledsleden" vänster fram och lunginflammation. Lunginflammation kommer antagligen av att han drog i sig något vid olyckan. Bakbenen är han öm över men de har inte kunnat se något på ct röntgen eller "vanlig" röntgen där. Nu blir det gips i ett antal veckor och lång rehab. Han kommer i framtiden få atros i den skadade leden och vi ska jobba förebyggande för att det ska dröja så länge som möjligt.
Jag är så otroligt tacksam att jag har min älskade Ville kvar i livet, samtidigt som jag ser många av mina framtidsplaner försvinna. Agility går helt bort, jag hoppas att han ska hålla för lagom jakt åtminstone men det är frågan om han kommer att hålla för exempelvis en längre jaktprovs dag.
Jag är så otroligt tacksam att jag har min älskade Ville kvar i livet, samtidigt som jag ser många av mina framtidsplaner försvinna. Agility går helt bort, jag hoppas att han ska hålla för lagom jakt åtminstone men det är frågan om han kommer att hålla för exempelvis en längre jaktprovs dag.