Deltagare i tömkörningskurs, 2:an, i Flyinge?

J

Jeeves

Någon här som gått tömkörningskursen i Flyinge, inte nybörjarkursen då utan den som är lite mer avancerad?
Nu vet jag inte innehållet i kursen i detalj men skulle tro att ni fått en bra genomgång på sidvärtsrörelser?

Någon som känner sig manad att ge en liten teorilektion här, med olika moment och lämpliga tömsättningar?

Sv: Deltagare i tömkörningskurs, 2:an, i Flyinge?

Ingen som vågar sig på en teorilektion här?

Det BEHÖVER förstås inte vara kursen just på Flyinge, Strömsholm eller liknande har ju säkerligen samma kompetens på instruktörerna!

Sv: Deltagare i tömkörningskurs, 2:an, i Flyinge?

Frågan är om du vill veta vad som lärs ut på kursen, eller vill lära dig sidvärtsrörelser?

sidvärtsrörelser och skolorna kan jag, men jag gillar inte att på ett forum berätta om dem då jag inte är kompetent nog till det. Jag måste känna hästen innan jag kan visa. Tror ingen här har gått kursen btw. Fråga inne på dressyrforumet. Hon "Thora" eller vad hon heter är jätteduktig på tömkörning.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 211
Hästmänniskan Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst. Härom veckan satt jag och...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 495
Senast: Speedway
·
C
Ridning Och trött på att det finns 683 olika teorier för uppbyggnad av häst. Jag vill ha en klar linje, och ja jag vet, jag måste ju vara den...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 846
Senast: cristobal
·
Hästvård Jag har ägnat senaste 24 timmarna åt att fundera, gråta, fundera mer, gråta ännu mer, förkasta, fundera ännu mer och förkasta ännu mer...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 178
Senast: Rea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka