Dell Ridge Image avkomma= pris?

varmblodstravare

Trådstartare
Har en 3 åring avkomma efter Dell Ridge Image. Springer intervaller i 1.50-2.00 min tempo, ej premad. Morfar är Ideal Sund

Vad skulle ni kunna tänka er att betala för den avkomman?

Sv: Dell Ridge Image avkomma= pris?

okej, jag leasar nämligen denna hästen och jag frågade ägaren vad dom skulle sälja hästen för och det var 25.000 kr :nailbiting:

De får aldrig de pengarna.

Jag håller med övriga i tråden om värdet 0 kr - 2500 kr.

*KL*

skulle verkligen inte köpa. Lämna tillbaka och satsa på någon som har lite talang :)

Inte mer än det som motsvarar affektionen Du har för hästen. :)

Tiderna den presterar tycker jag inte är värt att betala för. :o 25 000:- är helt ute ur världsbilden. Det kan du få något mer intressant för.

Liknande trådar

Avel Jag har tidigare avlat en del på halvblod men har ändrat inriktning till Islandshäst och har för avsikt att betäcka mitt 2-åriga sto som...
Svar
5
· Visningar
1 446
Hästvård Ska försöka hålla mig kort men gör jag det inte får ni ursäkta. Sitter med grubblerier sen en tid tillbaka angående min häst. Vet...
Svar
12
· Visningar
3 374
Senast: sandrafors
·
Trav Vi skulle ju inte betäcka i år... Nu står vi med tre ston som högst troligt ska bli betäckta. Trots allt.... HJÄLP OCH FUNDERINGAR...
Svar
0
· Visningar
1 269
Senast: Cambrie
·
S
Trav Hejsan Jag känner mig lite kluven om min 3 åring någonsin kommer att kunna starta på banan. Fakta: född slutet av juni 03. Inkörd...
Svar
10
· Visningar
1 314
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25