Delägarkontrakt?

Jempan

Trådstartare
Tråden får flyttas om den ligger fel :)
Har letat överallt (känns det som) på nätet efter ett kontrakt för andels/delägare. Finns det färdiga såna nånstans eller måste man skriva ett själv som innehåller det man själv vill ha med?
 
Sv: Delägarkontrakt?

Det beror lite på rasen om det finns eller ej. Men om man vill ha med speciella saker är det nog bättre att skriva ett själv för de som är färdiga brukar bara ha med hur ägarandelarna är fördelade och vem som har huvudansvaret för hästen.
 
Sv: Delägarkontrakt?

Det är ett varmblodsföl. Hittar inget på nån travsida :/
 
Sv: Delägarkontrakt?

Jag hade för att det fanns men jag hittar inte heller det bara för leasing. Så då blir det väl till skriva ett eget och göra en anmälan om flera ägare iställt.
 
Sv: Delägarkontrakt?

Tråden får flyttas om den ligger fel :)
Har letat överallt (känns det som) på nätet efter ett kontrakt för andels/delägare. Finns det färdiga såna nånstans eller måste man skriva ett själv som innehåller det man själv vill ha med?
du har en duktig uppfödare/tränare i din kommun som du kan fråga (eller två till och med). Om du vill ha namnen på dem kan jag skicka pm om du vill :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
451
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 150
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 602
Småbarn Tänker att jag gör en egen tråd om detta. Vilken av dessa förskolor skulle ni valt och varför? Skriv gärna om det är nått mer viktigt...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 794
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp